Cadılar mı? Bayılırım! Vampirler mi? Hayranım! Dark Academy mi? Büyülü ve karanlık bir dünyada geçen kitaplar harikadır! Bu kitap biraz Alcakaranlık, biraz Vampir Günlükleri ve bana kalırsa biraz da Harry Potter barındırıyor. Kitabın en sevdiğim yanı fantastik kitaplara nazaran oldukça kısa olması ve serinin iki kitaptan oluşması. Genel olarak severek okudum. Bakalım ikinci kitap nasıl ilerleyecek.
Cadılar MeclisiHarper L. Woods · Pukka Yayınları · 2023815 okunma
Kitap bildiğimiz romantiklerden biri olabilecekken yazarımız işin içine "Formula 1" dünyasını da eklemiş. Ki bence müthiş olmuş. Serinin tuzu biberi arabaların hız, aksiyon ve sürat ayrıntıları ile kitap çok daha fazla heyecanlı hale gelmiş. Kitap boyunca ülke ülke gezmelerine de bayıldım. Bu arada bu kitabın serinin ilki olduğunu düşünürsek ben yan karakterleri de oldukça sevdim. Bekleyip göreceğiz... Yani genel olarak beğendim, yılın en iyi kitabı değil ama ona oldukça yakın.