Asteria✯

Asteria✯
@_asteri
"sedefi açamadan, inciyi alamazsın" ༺☾︎○☽︎༻ Arjinn meleğimm
belkide bu son vazgeçişim olur..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ben unuturum, ben unuturum
gittiğini, sözlerini hatta sevmediğini unuturum kalbimi tekrar avuturum
Müzik
"sandın ki, koştuğun yere yetişirsin"
Alıntı
onlarla olan anıları..
bize insan silmek zor değil anıları silmek zor.
Bütün merdivene değil, önündeki basamağa odaklan.
Alıntı