şevo

şevo
@_asteriaa
"sedefi açamadan, inciyi alamazsın" ༺☾︎○☽︎༻ Arjinn meleğimm
yanındakiyle yaşar, aklındakiyle ölürsün derler ya işte o yanlış akılda ve kalpte biri varken yanındakiyle nasıl yaşar ki insan..?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
belkide bu son vazgeçişim olur..
ben unuturum, ben unuturum
gittiğini, sözlerini hatta sevmediğini unuturum kalbimi tekrar avuturum
Müzik
"sandın ki, koştuğun yere yetişirsin"
Alıntı
onlarla olan anıları..
bize insan silmek zor değil anıları silmek zor.