Cevat Ataoğlu

Cevat Ataoğlu
@_ataoglu
Bir ara insanları anladığımı sandım, sonra sandığımı anladım...
‘’ Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de kendisine acınmasını da teselli edilmeyi de istemez. ‘’
Reklam
Yanlış yoldan gitmenin birden çok yolu vardır. Ama doğruyu yapmanın tek bir yolu bulunur. Yanlış yapmak bu yüzden kolay, doğruyu bulmak ise bu yüzden zordur
"Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün''
Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum: kitaplar, yalnız kalmak ya da anlayan biriyle olmak..." Daphne du Maurier.
Alıntı
Y"aptıklarınızı Allah için yapmıyorsanız; Boşuna yorulmayın."
Reklam