Özdemir SUN

İçimde yağmur Aklımda sen gelde bahar ol..
Reklam
Yaşam karşısında çocuklar kadar samimi olabiliyorsan hala, kalbinin ayarları bozulmamış demektir ... La Edri
Dua temiz bir kalbin sesini ALLAH'a duyurmaktır.' Dua'larda Buluşmak Dileği ile. Allah yar ve yardımcımız olsun...☝🏻
Herkes kusurları ile kusursuzun peşinde..!
"85 yaşındayım, ”Bugün hava çok kötü” dediğim pek olmadı. Hava hep güzeldir. Güneşli olsa da güzeldir, yağmur yağsa da güzeldir, Kar beyaz bir örtü halinde etrafı kaplasa da güzeldir. Soğuk da güzeldir, sıcak da… Hatta sisli, puslu havalar da… Yeter ki senin iç dünyan aydınlık olsun, berrak olsun. Yeter ki , gözlerin gerçeği görsün, aklın özgürce düşünebilsin… Sen yaşadığının farkına var…💙😊
Reklam