Özdemir SUN

Namaz acıyı hafifletir ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönül uzaklığı vermesin Rabbim yol dediğin elbet yürünür ..
Yokluk ,,, Varlık ,,, Zıt anlam !
Geceyi seviyorum. Nedenmi? Fazlalık ve kalabalık olan her ne varsa kenara çekiliyor. Dışarı çıkıp sessizliği ve huzuru kokluyorum...🌌🙏😴