Özdemir SUN

Kaldı 24 saat Açlıktan ölen oldumu acaba!!!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Panik yapmayın rezil etmeyin kendinizi Allah aşkı için Sabır!!! /Hayat eve sıgar/
Diyorum ki, Toplasak tası tarağı Kapatsak telefondaki tüm hesapları Hiç kimsenin bilmediği bir köye... Gitsek buralardan Ardımızda lüzumsuz telaşlar Heybemizde yeni huzur... Tek derdimiz yumurtlamayan tavuk Çürümüş domates Çiçeğine dolu vurmuş kiraz olsa Ne trafik gürültüsü Ne bir yere yetişme arzusu Tüm bu kargaşayı şehirlere bıraksak Ağrıyan başımızı, Yorgun ayaklarımızı alıp Kirlenmiş ruhumuzla Yola koyulsak... Diyorum ki Gitsek buralardan Ne varsa bizi yaşamaktan alıkoyan Arkamızda bıraksak... 🤍
Sus! Zira susmakta binlerce dil, binlerce beyan vardır. Mevlana
Beraatimiz mübarek olsun..Hayırlı Kandiller🤲🏻