Ayşe

Ayşe
@_aysee00
aramıyorken bulmak ne güzeldi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hikâyeni, gözlerin dolmadan anlatabildiğinde, iyileşmiş olacaksın.
Kalbin hissettiği her şey doğrudur.
Hissedilmiş olan neyse, Yaşanmış olan da o dur.
Toparlanıyor muyum, dağılıyor muyum bilmiyorum