Her zaman yaptığımız hataların bedelini degil kimi zamanda Iyi niyetimizin merhatemizin bedelini ödüyoruz.
Sonra bir bakıyorizki sevdiğimiz insanlara kıyamadıkça, onların isteklerini kıramadıkça kendimiz paramparça olmuşuz...
En kötü tarafıda ne biliyormusun?
Bir gün başkası için yaptığımız yanlışlar yüzünden yara alan ve bu yarayla yaşamak zorunda kalan yine ancak kendimiz oluyoruz.
Iyiligimizi isteyenler bizim için üzülmekten başka bir sey yapmıyor...