Bero

Bero
@_benbero
"Tanrı'nın sesizliği... İşte en korkunç olan şey bu." ~7.Mühür~
Replik
Reklam
"Korkumuzdan bir put yapıyor, adına tanrı diyoruz." ~7.Mühür~
Replik
Büyük yıkılışlar çok daha büyük kalkışlar demektir
Günün Sözü
spotify.link/5dRrr7hHuXb Sevmesen ölürdün ama sevdin gene öldün
Müzik
Belki bir gün yaşlanacam ama asla büyümeye niyetim yok
Günün Sözü
Reklam