Bero

Bero
@_benbero
18 e kadar pamuk prenses👸🏻 18 den sonra panik prenses💥
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor kansızlık der, Altı yıl okumuş insan yalan mı söyleyecek doğrudur. (Sözün aslı budur)
İyi mi şimdi de korona olmuşuz bitmemiş miydi la bu korona

Bero

@_benbero
·
40 derecelik havada grip olmayı becermek ayrı yetenek tabi
"Her şeyle başa çıkabilirim ama önce bu tur ağlamam gerek "
"Canım kendim, kalk yeniden başlıyoruz."