Bero

Bero
@_benbero
Şom ağızlıyız bunu anladık

Bero

@_benbero
·
Güzel baslangıç bu başarının devamını diliyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü inan bana , Aşkta, savaşta olduğunda daha cesur olman gerek ~le case de papel ~
Replik
Canım kankilerim kışın kar tipisini dinlemem istediğiniz yere gelirim nolur bidaha beni bu sıcakta bir yere çağırmayın (başımdan dumanlar cıkarken yazılan bir ileti)
Kurdun artık atalatamadığı yaz travmasıda var