Bero

Bero
@_benbero
Evimi içindeki kişi sayısıyla ters orantı da seviyorum
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
🌸🌸
Hiç bir şey pat diye bitmez asla birikmişliğin sonucudur o. göz, yanındakini görmeyince biriktiğini bile farketmiyor Bazı seyler sadece tek taraflı olunca anlıyorsun pes etmen gerektiğini beraber aşarız diye düşündüğün engeli tek başına aşmaya çabalayınca , değersiz hissedilince mesela yada Karşındaki için bi şey ifade etmemeye başlayınca. bunlar pes etmeye yetmez mi sence Çabalamak eskilerde falan kalmadı artık sadece kaybettiğini anlayınca çıkıyormuş ortaya Aşk hiçbir zaman değer kaybetmez karşındaki yaptıklarıyla değeri haketmediğini anlamaya başlarsın sadece. seviyor olmanın onun için bi şey ifade etmediğini görürsün.
İçindeki çocuk hala gülümsüyorsa her şey yolunda demektir:)