Hiç bir şey pat diye bitmez asla birikmişliğin sonucudur o.
göz, yanındakini görmeyince biriktiğini bile farketmiyor
Bazı seyler sadece tek taraflı
olunca anlıyorsun pes etmen
gerektiğini beraber aşarız diye
düşündüğün engeli tek başına
aşmaya çabalayınca ,
değersiz hissedilince mesela yada Karşındaki için bi şey
ifade etmemeye başlayınca. bunlar pes etmeye yetmez mi sence
Çabalamak eskilerde falan kalmadı
artık sadece kaybettiğini anlayınca
çıkıyormuş ortaya
Aşk hiçbir zaman değer kaybetmez
karşındaki yaptıklarıyla değeri
haketmediğini anlamaya başlarsın
sadece. seviyor olmanın onun için bi
şey ifade etmediğini görürsün.