__Heijan__

__Heijan__
@_bjk01_
"Mutsuzum, çok hastayım, Güldür beni doktor..."🎶
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yazıp yazıp silmelerim çok yine, Derdime derman kelimeler yok, niye?"🌜
"Bir uyuduğum rüya, bir de uyandığım dünya."💧
"Bizimki de gecenin ortasında güneşi beklemek işte..."☀️