O kadar çok şanslıyım ki ben
Kalbi çok güzel bir bebeğim var
O küçücük yüreğine kocaman iyilikler taşıyan …
Merhametli şefkatli adam gibi seven koruyan sahiplenen .
Ufacık bir zır durumda olsa herkesten önce yardımıma koşan içimi huzurla dolduran .
Şifam olan bir bebeğe aşığım…❤️❤️❤️
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Zamana bırak” dediler bıraktık ama zaman da başka yerlere akıp gitti hep .
Birbirimizin değerini anlayalım derken birbirimizden olduk .
Ne unutmak mümkün oldu , ne alışmak …
Kimsenin en sevdiği değilim…
Kaybetmekten korktuğu biri de olamadım..
Aranılan , merak edilen , özlenilen hiç değilim ..
Bensiz her şey olabiliyor, dünya bensiz de dünyaydı,darılmadım…
Ben ölürsem ağlamasın kimse .
Ömrümü verdim .
Yetmedi ömrümden de oldum da bir güldüremedim yüzünüzü demeyeyim.
Mutlu bir uğurlamaya yapın tüm o mutsuzluğa inat. Kimseler giyinmesin o karanlık örtüleri.
Rengarenk uğurlayın beni.
Ağıtlarla değil türkülerle yollayın beni .
Kalbinde başka hiçbir şeye yer olamayan Sevda türküleriyle . Son defa el sallayın giderken arkamdan . Sizi öyle hatırlamam için son bir gülüş bırakın toprağıma.