Büş

Büş
@_bus_ra
Yüzümü yağmura uzatsam geçecek diyorum. Geçmiyor.
İstanbul
15 Eylül
183 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Mağlubum ben, yenildim. Onu yenmeye çalışmadığımı anlamadığı için yenildim. Hâlim ondan. Ama geçer elbet bu da.. Yanıp tükenince acı mı kalır..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Fazla oyalanma, burası dünya, burada işler hep yarım kalır."
"Belki de sana düșen, bulmak değil, aramaktır.."
"Aklın ötesine geçtim sanarsın ki, Orası kalbin berisidir O gitmeden insanın başından Nasıl kalbine döneceksin..."
... yazmak sonsuzluğa mektup atmaktır, muhatabın sonsuzken, meșakkatin yüz gram mı olacak?