kimkibus

Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir.
Sayfa 45 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten
Sayfa 42 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Zaten hayalleri unutup yaşamı olduğu gibi kabullenmek daha iyi daha kolay.
Sayfa 36 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Sayfa 26 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Sayfa 26 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Reklam