Tanrı’ya diyeceğim yok. Şüphesiz, tanrı sadece bir varsayım… Ama varlığının düzen için… Dünyanın düzeni ve başka şeyler için gerekli olduğunu kabul ediyorum. Olmasaydı icat etmek gerekirdi onu…
Sayfa 735 - İş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Son derece içli, ama ezilmiş bazı insanlar vardır, yüze karşı dobra dobra konuşacak cesaretleri olmadığı için işi şaklabanlığa vururlar, bu onlar için bir çeşit hınçlı alaydır.
Sayfa 712 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu