ö.

ö.
Bizi anlayanlar yok ama anlatanlar var..
Ninnilerle uyutulmuş bir şeytanın başucuna dikilip elindeki kağıda yazdı şair, Yazdığı cümleler intiharlara dair. Ve duyuldu, küçük kızın çığlıkları, Son kez duyuldu, ölü adamın ağıtları.
Alıntı
Reklam
"Kaç damla gözyaşı anlatabilirdi ki çektiğim acıyı?"
Alıntı
“Hayır, ufaklık,” dedi adam kararmış gözlerini, kızın yüzüne sabitleyip, fısıldarken. “Keloğlan padişah tarafından öldürülse, pamuk prenses hiç uyanmasa ve kurbağa hiçbir zaman prense dönüşmeseydi eğer o masallar sana gerçeği anlatmış olurdu. Mutlu son olmaz. Bir son mutlu olamaz.
Alıntı
"Sen bensin. Benden ayrılma, beni bölme eksiltme."
Alıntı

ö.

, bir kitap okudu
8/10
·648 syf.·
2024 20. kitabı
Nehir Erdem
8.5/10 · 274 okunma
Reklam