Bence hayat çok kısa. Çektiklerimizi hesaplayıp kin tutmaya değmez. Hepimizin pek çok kusuru var. Bütün bu kusurlar da, ruhumuz vücudumuzdan kurtulduğu zaman gitmiş olacak. Günah bu sıkıcı et ve kemik çerçevesiyle beraber ruhumuzu terk edecek. Geriye kalan el sürülmemiş ve el ile tutulamayan can, tanrıyı insan yaratmaya sevk eden ruhtur. Hiçbir zaman insandan şeytana geçme aşağılanmasına katlanamayacaktır.
Sen kendine iyilik edenlere karşı iyisin. Eğer herkes haksızlık eden zalim insanlara boyun eğseydi, kötüler istediklerini yapabilir, hiçbir şeyden korkmadıkları için bu huylarını değiştirmez, gittikçe kötüleşirlerdi. Nedeni olmadan tokat yiyince bu tokadın aynısıyla karşılık vermeliyiz. Bunu o kadar kuvvetli yapmalı ki, bize vuran bir daha vurmamayı öğrenmeli