Dilan

Dilan
@_dilankilic12
Kendiyle meşgul.. Garip bir okuyucu..
Ben galiba uzun zamandır kendime geri dönmenin yolunu arıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da. Hiç bir yere ait hissedemiyorum kendimi.
Kadınlar çektikleri acıyı birbirlerine anlatacak cesarete hemen hiçbir zaman sahip olmazlar.
Sayfa 222·Kitabı okudu
Başka birini utandırmamak için bir şeyi görmemiş gibi davranmak bu çok az kişinin bildiği bir empati seviyesi…
Kalabalıklar beni tanır bense kimseyi..