Birini sadece bir saat önce gördüğünde bile özlüyorsan, bilirsin. Onu öptüğünü hayal etmeyi bırakamadığında. Sadece aynı odada durduğunuz için mantıksız bir şekilde mutlu hissettiğinde.
Yalnızca... Onun yanında bulunmaya düşkün olduğunda.
Amaç hemen hemen buydu, değil mi? Kameranın objektifi bir klik sesiyle kapanırken siz orada dikilmiş yanlış giden her şeyi düşünüyor olsanız bile, geçmişe baktığınızda kendinizi gülümserken görmek için değil miydi?