esennn

esennn
@_esenhakki
& G A L A T A S A R A Y &
Abi çok zoruma gidiyor ya, zoruma gidiyor, bak seviyoruz olmuyor, çalışıyoruz olmuyor, lan hayat kuralım diyoruz olmuyor, ben yalnışı nerde yapıyorum dayı...(şarkı sözü)
Reklam
Yanıma gelen çocuğun sesi güzel deyip , aslında gıcklık yaparak ben mutlu eden bir kız var karşımda ...ve ben onu çok seviyorum....
Şimdi mutluyum işte.😊
Agır kêtyê dıllêmın, Xew nakêwê çavêmın, Çımma tıjmın dur kêti, Bêjê ronya çavêmin, (Ateş düştü gönlüme, Uyku girmez gözüme, Niye bana uzaksın, Söyle gözümün nuru,)
Bı ğeyala em heştıne..
Reklam