Esra

Esra
@_esra06_
İnsan pekte vefalı bir varlık değildi..
Hep sonradan gelir aklım başıma...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Üstadım” dedim; “Bayrama ne alayım?” Dedi; “Birkaç piri fâniden gönül, birkaç çocuktan gülücük, alabilirsen birkaç fakirden de duâ al.” 'Cahit Zarifoğlu'
Mesafelerin hiçbir önemi yok... İnsan kalbindekini hep sever, hep özler.. 'NFK'
insana en çok siir yakışıyor sonra yeryüzune yağmur gökyüzüne mavi ve en çokta insana vefa yakışıyor yüreğe sevda gözlere haya ve çok yaşamak yakışıyor insana sevdaca ,duruca... *Ahmet Telli*