Esra Aydın

Esra Aydın
@_esrq
Kitap okumak güzel ama gece yarısı herkes uyurken kitap okumak daha da güzel, bu terapi gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insan kendi hayatinda mutlu olunca baska hayatlara da o kadar MERAKSIZ oluyor ki..
Kafamın içindeki sohbet çok gürültülü hale gelip şarkının yarısını kaçırdığım için şarkıyı baştan başlatan türden biriyim.
Fyodor Dostoyevski bir keresinde “En azından bir kişiyle, kendimle konuştuğum gibi her şeyden konuşmak istiyorum” diye yazmıştı.
Alıntı
Ne kadar zeki olursan ol, toplumunun aptallığından kaçamaman gerçeği, beni derinden acıtan bir şeydir.