olric

olric
@_fearow
Kim bu sevgi bitmesin diye incitmeden ayrılan kim bu acı çekmesin diye yol alan Sende düşündünmü beni bu kadar İlk günden aldatan yar...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Akşam olur karanlığa kalırsın Derin derin sevdalara dalarsın...
Müzik
en kötü huyunuz? Me: kararsız kalmak.
Anket
İmkansız diye bir şey yoktur çünkü bu kelimede bile "imkan" vardır.