Bir yanımız sevinçle dolu,
Bir yanımız eksik…
Sofralarda yerler var dolu,
Ama gönüllerde boşluklar hâlâ aynı…
Gelmeyenler, arayamayanlar,
Bir dua kadar yakın ama bir o kadar uzak olanlar…
Yine de umutla, sabırla…
Kalanlarla kıymet bilerek…
Herkesin bayramı mübarek olsun.
Eksiklerimizin huzur bulduğu, kalanların kıymet bildiği bir bayram olsun…