Herkes hayatından birini çıkarmak isterken neden en başta beni çıkartıyor
Hayır sizin ilişkinizdeki sorun tek ben miyim yani ?
Banane sizin ilişkinizden, aşkınızdan, meşkinizden beğenemiyorsan hayatına dahil etmeyeceksin o halde Allah Allah ya
İnsanoğlu bu attığı her adımda var hata
Ne hata yaparsa yapsın hepsinde bir yara
Her hatanın sonu varacak o derin çukura
Çıkamazsa boğulur elbet o karanlık kuyuda
Beni anlamadan yargılayan insanların
Sonrasında gelip benden özür dilemesi ne kadar trajik
Yaptığınız yanlışların sonucu kıçınıza batıyorsa arada
bunun sebebi ben değilim siz kendinizi yaktınız ne de olsa
ARKADAŞLAR SİZE BİR SORUM OLACAK
BEN SİZE ZORLA BENİ TAKİP EDİN YA DA BENİ TAKİP ETMEYE MECBURSUNUZ FALAN DİYOR MUYUM HAYIR İSTEMEYEN DE TAKİPTEN ÇIKABİLİR BUNDA SAYGISIZLIK YAPILACAK BİRŞEY YOK AMA BAZILARI KENDİLERİNE YEDİREMİYOR OLACAK Kİ ARKAMDAN ATIP TUTMAYI BİLİYOR
EĞER DİYORSAM DA DEMİYORSAM DA YAZIN YORUMLARA LÜTFEN