...Sonra şunu da anladım ki , böyle bir şey hiç bir zaman olmayacak, insanlar değişmeyecek... Onları değiştirecek hiç kimse yoktur... Bunun için yorulmaya değmez. Ya işte, bu böyle!... Bu bir kanundur!... Kanun, Sonya! Bu böyledir.bunu görmemek için kör olmak gerekir. ...