Toparlanmak için önce dağılmak gerekir diye öğretildi hep bize bizde dağılmaya başladık,Allah için kendimizi dağıtmanin hakkını verdik bu konuda başarılıydık da hani ...ama toparlanma zamanı gelince, toparlanmaya karar verince yani ben şahsen işte o zaman farkettim kendimi ne kadar dağıttığımı,sahi nasıl toparlar bir insan kendini ?