İnayet Işık

İnayet Işık
@_inosee_
Bingöl Üniversitesi
Ön lisans
Batman
Diyarbakır
27 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Ey acıdan damıtılmış yaşama sevinci; Sen ne güzel,ne büyük,ne değerlisin.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annem.
Benim annem yüz mevsim açar. Yüzü de bahar, Kan ağlasa gülücük saçar, sözü de bahar,özü de bahar.
Tanıdığım en güçlü kadın;
Bir kitapla,bir şiirle, bir şarkıyla ya da bir fincan kahveyle morali düzelen bir kadın, hiç kimseye,hatta hayata mağlup olmaz..
Adı üstünde ‘Hayat’..
“Hayat bazen de dünyanın en güzel çiçeği olarak açsan da,asla çiçek sevmeyenlere denk gelmek gibi hissettirir..”
Hayatın matematiği bu kadar basit.
Kendine odaklanırsan kendin büyürsün. Engellere odaklanırsan engeller büyür.