"Başını hep dik tut
Yıldızlar altından geçmemiz gerek
Hangi yolu seçersen seç
Sonunda ölüm var
Ve her şey bitecek
Ve sen de öleceksin
Bu dünya da ölecek
Bu yüzden başını hep dik tut."
Aliya İZZETBEGOVİÇ
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Merhem elinde fakat bizi yaralı bırakıyorsun.
Bir ömür daha lazım bize ölümden sonra.
Çünkü bu ömür geçip gitti sadece umutlanmakla"
Abbas Kiyarüstemi
Derin, sessiz, iyi böylece
Gün ortası alacakaranlık bakışlar.
Bir buluşma yeridir şimdi hüzünlerimiz
Biz o renksiz, o yalnız, o sürgün medüzalar
Edip Cansever
Yaşamı, GİTMEK olarak algılıyorum.
Sürekli gitmek istemek de, bir yerde, hiçbir yerde olmak istemek değil mi. Olabileceğim bir yer kaldı mı? Hiçbir yerdeyim.
Tezer Özlü
Güzel şeyler zaman alır dedik,
zaman güzel şeyleri aldı...
Kısa bir öyküdür hayat,
uğruna upuzun acılar çektiğimiz.
Kısa bir türküdür
Bir kez daha söylemek için delirdiğimiz...
Yılmaz Odabaşı