kbra

kbra
@_kbr_kbr
Bâkî kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş.
@_kbr_kbr·
·
sabitlendi
"Başını hep dik tut Yıldızlar altından geçmemiz gerek Hangi yolu seçersen seç Sonunda ölüm var Ve her şey bitecek Ve sen de öleceksin Bu dünya da ölecek Bu yüzden başını hep dik tut." Aliya İZZETBEGOVİÇ
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Merhem elinde fakat bizi yaralı bırakıyorsun. Bir ömür daha lazım bize ölümden sonra. Çünkü bu ömür geçip gitti sadece umutlanmakla" Abbas Kiyarüstemi
Derin, sessiz, iyi böylece Gün ortası alacakaranlık bakışlar. Bir buluşma yeridir şimdi hüzünlerimiz Biz o renksiz, o yalnız, o sürgün medüzalar Edip Cansever
Yaşamı, GİTMEK olarak algılıyorum. Sürekli gitmek istemek de, bir yerde, hiçbir yerde olmak istemek değil mi. Olabileceğim bir yer kaldı mı? Hiçbir yerdeyim. Tezer Özlü
Güzel şeyler zaman alır dedik, zaman güzel şeyleri aldı... Kısa bir öyküdür hayat, uğruna upuzun acılar çektiğimiz. Kısa bir türküdür Bir kez daha söylemek için delirdiğimiz... Yılmaz Odabaşı