Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
Güzel bir yorum:)
Başarı meleği, talepkar bir metrestir. Peşinden koymanızı ister ama üzerine fazla düşerseniz sizi kesinlikle aldatacaktır...
Reklam
Her şey için elhamdülillah. 🌷🌸💕 Huzurlu geceler 1000k sakinleri
"kimi zamanlar var ki bulutlar yalnızca 🌧 yağmur için istenilmez; fakat serin gölgesini her yana yayması için istenir." İbn Hazm
🍂"Usulca kaybolurken ne çok insan değmiştir gölgemize, belki küçük bir tebessüm ile belki de en usta nasihatler ile. Koyulduk apansız bir yola, çabucak olup bitsin derken neleri es geçtik. Nerede kaybolduk, kaybettik, kaldık."🍂