Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ağlarken, hayal ederken ve dilerken gözlerimizi kapatırız zira hayattaki güzel şeyler gözle görünmez, onları kalbimizle🧡 hissedebiliriz." Herkese karantinalı bol huzurlu geceler😉🌼🧡
Arkadaşım Ben ölümdende aşıdanda korkuyorum vurulmak istemiyorum diyor.😒 Başkasının hayatını ölmekten beter kılan ölmesi gerekirken yaşayan insanları görünce benim ölüme muhabbetim artıyor oysaki😌
#karantinanin yan etkileri
unutuyorum, affediyorum gidene kapiyi açıyorum geleni görmüyorum kahve bile iyi gelmiyor şu sıralar kendimi her şeye karşı nötr hissediyorum Bir ben mi böyleyim yahu 🤔🕳🚶‍♀️
Bir gün bana neden gelmedin? diye sorarisen ⚘ "ben sevmeyi sevdim, karşılık beklemeyi değil." Ne simdi ne de yarın sana giden yolda yürümeyi değil, beklemeyi sevdim ağaçtan düşen yaprağı esen ruzgarı, denizin sesini en çok da İstanbulu sevdim...