Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
#karantinanin yan etkileri
unutuyorum, affediyorum gidene kapiyi açıyorum geleni görmüyorum kahve bile iyi gelmiyor şu sıralar kendimi her şeye karşı nötr hissediyorum Bir ben mi böyleyim yahu 🤔🕳🚶‍♀️
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir gün bana neden gelmedin? diye sorarisen ⚘ "ben sevmeyi sevdim, karşılık beklemeyi değil." Ne simdi ne de yarın sana giden yolda yürümeyi değil, beklemeyi sevdim ağaçtan düşen yaprağı esen ruzgarı, denizin sesini en çok da İstanbulu sevdim...
kimi zaman bizlerde dalından kopararak seviyoruz!
Gülü dalından kopardım yapraklarını elime verdi beni böyle sevme dercesine... 🥀 Kadin cinayetleri son bulsun!!!
"Bende bir resmi bile yok, o sadece hafızamda." (Titanic)⚘ Sesini unutmaya engel olamasamda sen hep hafızamda saklı kalacaksın. 🖤Aziz İstanbul!!! Herkese huzurlu geceler 🌼🧡🍂
Aşırı realistmişim böyle olmaktan hiç yüzüm yere eğilmedi elhamdülillah sevgili polyana arkadaşım yinede sağol 😊😌💐