Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Kimse etmiyordu insanın kendine ettiğini.
Sayfa 574·Kitabı okudu
Reklam
İçindeki şarabın kalitesi çömleğin mahiyetinden kaynaklanmazdı.
Sayfa 561·Kitabı okudu
İnsan nasıl tanımazdı kendi izini, cümle unutulsa bile duygu nasıl eskirdi?
Sayfa 533·Kitabı okudu
Reklam