Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Değil mi ki incirin ve üzümün olgunlaştıktan hemen sonra çürümeye durduğunu, ateşe serilen ekmeğin pişmeye yakın çatladığını, başağın dolunca eğildiğini, yıldızın doruğa çıktıktan sonra batmaya durduğunu, güneşin daha fazla yükselemeyince inişe geçtiğini çoban biliyordu.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhu yansıtmasa yüzlere kim bakardı?
Sayfa 102·Kitabı okudu
İçimde yüz hayatı yüzer yıldan yaşayacak kadar heves var, benimse şu ırmağı seyretmekle geçiyor ömrüm.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Ne dualarında hararet vardı ne yaktığı tütsünün dumanında huşû.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Kirpik ucunda sallanan gözyaşı bir anda düşer, oysa onun ne kadar evveliyatı vardır.
Sayfa 86·Kitabı okudu