Herkese merhaba
Bu kitap Kira,ikizinin evlenip Danimarka’ya taşınmasıyla bir boşluğa düşüyor.Kendine bir amaç belirleyip ani bir kararla güven fonundaki para ile küçük bir kasabadaki bir yılbaşı ağacı çiftliği satın alıyor.Erkek karakterimizi Bennett ise o kasabada cafe işleten kardeşini ziyarete geliyor.Ve çiftimizin yolları kesişmesini okuyoruz.
Kitabı sevdim. Yılbaşı ruhuna uyan bir kitap olmuş.Kitap daha çok diyaloglar üzerine gidiyor,öyle aham şaham bir konu yok.Biraz daha farklı bir şeyler olsun isterdim.Kitabı kötü bulduğum için düşük puan vermedim aslında,sadece basit geldi. Bana göre klişeydi. Yazarla ilk defa tanıştım. Dili basitti.Yazarın diğer kitaplarına bakacağım. Kitapta kavga gürültü yoktu. Ama uyarımı yapayım +18 sahneler mevcuttur. Kitap akıcıydı. Kitap genç yetişkin okurların okuyabileceği güzel bir aşk romanı. Kitabı büyük beklentilerle okumayın derim. Büyük beklenti olduğu zaman kitaptan soğuyoruz en azından ben böyle düşünüyorum. Kitap kafa dağıtmalık,kitap bu zamanlarda okunmalı. Ana karakterlerin yavaş gelişen aşkına şahit olduk. O kısmı pek sevemedim. Ama kimyaları çok güzeldi. Kira North'un huysuz ve inatçı hallerine kızsam da, altında yatan kendini kanıtlama arzusunu çok iyi anladım. Özellikle ailesinden ve ikizinden ayrı bir birey olma çabası takdire şayandı.Bennett ise Onun o yardımsever, herkesin derdine koşan ama kendi sınırlarını çizmeyi bilmeyen hali harikaydı. Bennett’in fedakarlığının aslında özdeğerini başkalarına yardım ederek aramasından kaynaklandığını görmek karakter derinliğini artırıyor. İkili arasındaki dinamik, özellikle Kira’nın huysuzluğu ve Bennett’in neşesiyle ters köşe bir uyum yaratmış.
Kış temalı kitap okumayı seviyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.