Herkese merhaba
Bu kitapta Nat,dolandırıcı kocasından ayrılmış üvey kızıyla ve ona kalan bir sürü borçla mücadele ediyor. Hunter ile en yakın arkadaşlarının düğününde tanışmaları ve aralarındaki ilişkiyi okuyoruz.
Kitaba bayıldım abartmaya gerek yok ama bayıldım. Uyarmadan geçmeyim +18 sahneler yer almakta ama kitabın her sayfasında işlenmemiş benim için iyiydi.Natalia için romantik kitaplarda okuduğum en aklı başında kadın karakter diyebiliriz.Korkuları olduğu için başlarda Hunter'ı istemedi ama şunu söylemeden etmeyeceğim ergence hareketleri olmadı. O kadar mantıklı ve sağduyulu biriydi ki hayranlıkla okudum. Özellikle son sayfalardaki fedakârlığını sevdim. Üvey kızıyla olan ilişkisini okumak çok güzeldi. Anne kız gibiydiler. Sanırım şu ana kadar Vi Keeland'ın okuduğum en iyi kitabıydı. Kitaplarının hepsini okumadım tabii ki ama okuduklarımın arasında en çok beğendiklerimden biriydi. Karakterleri çok sevdim. Zaten Vi Keeland genelde böyle fırlama erkek karakterler yazıyor ama Hunter gerçekten güzel bir karakterdi. Ağzı iyi laf yapan, açık sözlü, espritüel, iyi kalpli, zeki ve zengin bir erkek karakterdi Hunter'e yeri geldiğinde sinirlendim ama Hunter'ın yaşadıklarını öğrenince hak verdim ama öyle yapmasaydı demeden duramadım. Uzun aradan sonra sevdiğim romantik kitaplar arasına girdi. Sıkıcı değildi.Ergence hareketler yoktu. Kadının ve adamın yaşadıkları ağır ve üzücüydü. Kitapta karakterlerin yaşadıklarını hissettim yazar bunu bize hissettirdi. Kitap, romantizmi sevenler için tam adresi.Eğlenceli diyaloglar, çekişmeli flörtler ve aşkın karmaşıklığı kitabı elden bırakmayı zorlaştırıyor.Kitap çerezlikti. Kitap kafa dağıtmaya müsait. Ancak Hunter ve Summer’ın geçmişine olan bölümler, hikayeye ayrı bir derinlik katıyor ve okuyanlar için en etkileyici kısımlardan biri