Herkese merhaba
Beklenmedik Karşılaşmalar serisinin üçüncü kitabıyla karşınızdayım.
Bu kitapta Rosie, kardeşiyle gittiği güzellik merkezinde bir su tankının içerisinde mahsur kalıyor ve Romeo lakaplı Leo adında bir itfaiyeci kurtarmaya gelmesini okuyoruz.
Kitabı sevdim. Ne yazık ki kitaptaki olay kısaydı. Keşke çiftimizin randevularını okusaydık. Leo’nın karakterine bayıldım, diyaloglar güldürdü. Leo'ya Romeo diyorlar. Kendisi bu durumdan hoşlanmaz. Bi de ana karakterlerimiz hemen sevgililer günü için planlar yapmaya başlamaları bana saçma geldi. Diğer iki kitapta en azından birbirlerini tanıma süreçleri olmuştu ama bunda böyle bir şey olmadı. Kitabı sevdim. Kitap eğlenceliydi.Leo ve Rosie’nin diyalogları çok güzeldi ve eğlenceli karekterlerdi. Leo Rosie'yi sakinleştirmesi çok güzeldi en azından Rosie'nin kaygısını gidermiş oldu. Leo karakterini tebrik etmek lazım. Adam kızla flörtleşti ama kız tanktan çıkardıktan sonra kızı çıplak olarak görmek istemedi. Rosie kız kardeşi tarafından havluya sarıldı. Kız kardeşine de sinir oldum. Ablan ölüp gidecekti sen onu yalnız bırakıp gittin. Serinin ilk üç kitabını severek okudum. Bu seriyi sevememin sebeplerinden birisi erkek karakter kız karakteri gördüğü andan itibaren onu cinsel açısından düşünmemesidir. Bu serinin en sevemediğim yanı olaylar uzun olabilir ve ilk iki kitap için söyleyebilirim. Karakterlerimiz birbirini öğrendiği an hemen karşılaşılardı. Karşılaşmaları uzatmasalardı. Benim fikrim bu şekildedir.
Kitap kafa dağıtıcı.
Kitabı başlamanız bitirmeniz bir oluyor.
Kitapta +18 sahne yer almamaktadır.
Romantik kitap arıyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.