L o r ı a n a

L o r ı a n a
@_loriana_
Gülümseyerek deler geçerler
Biraz da gülüş olsun ne olur ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama unutma beni Sarılalım arada
Olmaması değilde olur gibi olması üzdü
Hiçbirşeye karşı heves kalmadı
Kahramanlar gider mi , Bu masal da biter mi ?..