Ben bugün 28 oldum 🥲
Yirmilerim yaşanmadan geçiyor buna çok üzülüyorum.. ve hayalini kurduğum hiçbir şeyi gerçekleştiremedim. Atanamadım,kilo veremedim,mutlu bir yuva kuramadım. Çabaladım bıraktım. Yoruldum. Kalktım. Yine yoruldum. Mental sağlığımı toparlayamadım. Ne bileyim hayat şey değil midir bir yerden kaybetsen de bir yerden kazanırsın. Ben hep kaybediyorum ne zaman kazanırım mesela hani arada bir şeyler güzel gitse fena olmaz. Umudumu kaybetmiyorum mücadeleye devam.