Biriyle aranızdaki bağ koptuysa, artık bitirdiyseniz bir şeyleri; bir daha iletişime geçmeye, ona varlığınızı hissettirmeye çalışmayın. gerçek sevgi, gerçek dostluk, gerçek huzur olsaydı bu bitmezdi. bu; sizin zamanınızı boşa harcamak ve kendi içinizde benliğinizi yok saymaktır...