Çok şey istemedim ki; bir kez de ben arkamı döndüğümde sen orda dur istedim. Bir kez de kaybetmekten korkulan ben olayım istedim. İstememeliymişim. Çaba verilmesi bu denli güç biri olduğumu bilseydim istemezdim...
"Canım çok şey anlatmak istiyor ama yorgunum.Beynim yorgun,bedenim yorgun,bunca şeyi affeden kalbim yorgun.Heveslerim yorgun,iyimserliğim yorgun,konuşarak anlaşmaya olan inancım yorgun.Benden sadece mecalsiz bir şey kaldı. Çok yorgunum."
Sabahattin Ali
Kimsenin en sevdiği değilim, kaybetmekten korktuğu biri de olamadım. Aranılan, merak edilen, özlenilen hiç değilim. Bensiz her şey olabiliyor, dünya bensiz de dünyaydı, darılmadım...