Nayı kitap

Nayı kitap
@_melike16
İki gözümün nuru, dünyada vefa yok. Hafız-ı Şirazi
"Yorulduk üstadım. Çalışıp koşturarak değil; öylece oturarak yorulduk. Bir tutam şefkat aramaktan, zerrece vefa yoksulluğundan, insanları seyretmekten ve insanlığı gözlemekten yorulduk. Ya yanlış zamanın insanlarıyız, ya da insanlık için yanlış bir zamandayız." Nuri Pakdil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanoğlunun kalbini görebilseydik her kalpte “bir acının hikâyesini” görürdük. O yüzden birbirimize merhamet edelim. Umarım Allah da bize merhamet eder. Halîl Cibrân
İnsan kırıldıkça, içinde kapanan kapıların sayısı da artıyor. Sonrasında oraya girmek de çıkmak da oldukça zorlaşıyor…
Kelimelerin de gücü vardır. Çünkü kalpler, bazen güzel bir kelimeyle hayat bulabilir.
Şa'ravi'nin bir sözü ; Allah diledi mi, sebepleri başka sebeplerle değiştirir. Allah diledi mi, bir kapıyı kapatıp başka kapıyı açar. Sen sanki her şeye sahipmişsin gibi rıza göster. Allah'ın hakkımızda yazdığı, bizim istediğimizden daha hoştur.