Meryem

Kasımın son mısralarındayız.Günlerden ne bilmiyorum.Ama ben bugün de seviyorum seni…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insana lekesiz ve katıksız inanabilmek ne saadet. Sevinçliyim dedi,sevinçlidir. Hava soğuk dedi,soğuktur…
Hissetmek hangi renktir….
Tüm duygular kabul edilir.Tüm davranışlar değil.