“Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi . Şimdi güzelliklerin bile çirkin.”
(İnsan sevince güzel gözükürmüş her şey ona, güzel görmek istermiş sevdiğini. Belki hiç hoşlanmayacağı davranışlarını bile görmezden gelirmiş. Sevmeyince aslında gözünde o kadar büyüttüğü şeyin çok da önemli olmadığını anlıyor. O kişinin değeri kendi ölçtüğü kadarından ibaretmiş, tanıyor.)