İnsanlara fazla aldırış etmemeyi,
(Belki de onları hiç tanımamış olmayı dilerdim)
Söyledikleri cümlelerde öncelikle kendi çıkarları olduğunu,
En yakınının bile kalbini tuz buz edebileceğini,
Kimseye gereğinden fazla değer verip başının üzerine çıkarmamayı,
Bir kez bulunca kaybedilmemeli diyerek hayatımıza kattığımız bir stres topu olan insanların peşinden koşmamayı,
En önemlisi bazı şeyleri gerçek anlamda bırakıp bir daha asla geri dönmemeyi öğrendim.