Aşkın her şekli, ne kadar uyumlu olursa olsun,içinde bir dram ya da gizli bir kaba güldürü barındırır. Ve en namuslu insanın yapısında her zaman iğrenç bir varlığa dönüşüverme eğilimi vardır.
Aşk iki yalnız kimsenin bir yanlışlık yaratmak için birleşmesi demektir. Yine de ondan daha baştan çıkarıcı bir yanlışlık var mıdır? Ve gerçek bilgelik durmadan yeniden aşık olma gücünde yatmıyor mu? Hınç Ayları