Çîya

Çîya
@_neco
Gam ve kederle yaşadın sen hep.
Wêranşar . Rıha
1999
62 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Nerede?
ben şimdi ağıt mı yakmalıyım şiir mi okumalıyım ah mı etmeliyim yoksa her gece bir masal mı anlatmalıyım kendime her şeyin yolunda olduğu o yol nerede her şey elimizdeyse benim elim nerede?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi insanlar iyi şeyler yaşamıyor, güzel çocukların güzel anıları yok. En çok umut edenler en acı hatıraları bırakıyor geride..
1000Kitap
Dünya kötülüğe sürükleniyor Bazılarımız biryerlere tutunuyor
Duygu ve Düşünce
Şevbaş, lê ez ne başım.
Yutkunmak da yerçekimine dahilmidir?